Mediolan oczami naszych laureatów

01.05.2012
Dokąd teraz...? (fot. T.M. Kolbuszowie) - wczasy, urlopy, wakacje
Dokąd teraz...? (fot....
Widok z Katedry Duomo (fot. T.M. Kolbuszowie) - wczasy, urlopy, wakacje
Widok z Katedry Duomo...
Pani Mariola, a w tle łuki Katedry Duomo (fot. T.M. Kolbuszowie) - wczasy, urlopy, wakacje
Pani Mariola, a w tle...
Fragment Katedry (fot. T.M. Kolbuszowie) - wczasy, urlopy, wakacje
Fragment Katedry (fot....
Łuk Triumfalny (fot. T.M. Kolbuszowie) - wczasy, urlopy, wakacje
Łuk Triumfalny (fot....
Pani Mariola na tle łuków Katedry (fot. T.M. Kolbuszowie) - wczasy, urlopy, wakacje
Pani Mariola na tle...
Nasi laureaci (fot. T.M. Kolbuszowie) - wczasy, urlopy, wakacje
Nasi laureaci (fot. T.M....
Pan Tomasz na tle Katedry (fot. T.M. Kolbuszowie) - wczasy, urlopy, wakacje
Pan Tomasz na tle...

W czasie sylwestra 2011 na krośnieńskim rynku, Grupa Why Not TRAVEL była sponsorem zabawy. Główną nagrodą był weekend w jednym z europejskich miast. Jeśli ktoś pamięta styczniową informację, w zabawie zwyciężyła sympatyczna para z Jasła – Tomasz i Mariola Kolbuszowie. Tomek i Mariola byli bezkonkurencyjni w quizie geograficznym i w nagrodę wyruszyli w marcu na weekend do Mediolanu. A oto relacja naszych laureatów:

„Zrobiliśmy sobie dwie długie wycieczki piesze. Pierwszą wieczorem zaraz po tym, jak dotarliśmy do Mediolanu i rozpakowaliśmy się w hotelu. Chcieliśmy zobaczyć miasto nocą. Idąc od hotelu w stronę rynku uliczki były niemal puste. Powietrze było ciężkie i duszne, jak w sierpniu przed burzą. Spacerowiczów było raczej niewielu. Czasami napotkaliśmy kogoś z psem albo spieszących się Afroamerykanów ze stertą książek i ulotek na handel. Czym bliżej rynku, tym więcej się działo. Więcej turystów, więcej miejscowych korzystających z uroków weekendu i studentów (tych łatwo rozpoznać). Włoscy kierowcy mają zwyczaj trąbienia na siebie nawzajem dosłownie za wszystko.  W rezultacie przy ruchliwej drodze dawało to niezłą kakofonię dźwięków. W okolicach rynku panował gwar. Przeszliśmy przez Piazza san Babila z fontanną, obok bazyliki San Carlo al Corso, aż doszliśmy do centrum. W centrum przywitał nas widok Katedry i Galerii Vittorio Emanuele II. Oczywiście największe wrażenie wywarła na nas Katedra Duomo. W nocy robi o wiele większe wrażenie niż za dnia. Witraże, statuy, olbrzymie rzeźbione drzwi i wieżyczki. Wszystko to w iluminacji na tle nocy. W centrum zabawiliśmy kilka chwil, aby coś zjeść i zmęczeni spacerem wróciliśmy do hotelu.

Rankiem następnego dnia, tuż po śniadaniu wybraliśmy się znów w stronę centrum zahaczając o Muzeum Historii Naturalnej i otaczający je park. W centrum zwiedziliśmy wnętrze i dach Katedry. Następnie udaliśmy się do zamku rodu Sforzów i pod Łuk Triumfalny. Wycieczka krótka, ale bardzo intensywna. Tak więc jeszcze raz dziękujemy i życzymy, aby Wasze Biuro Podróży miało samych zadowolonych klientów. :)”

Bardzo dziękujemy za relacje i cieszymy się, że wyjazd się udał.

Powrót do Aktualności Przejdź do góry

Why Not HOLIDAYS to biuro podróży zajmujące się kompleksową organizacją urlopów, wa­kacji oraz wyjazdów służbowych na terenie całego kraju i za granicą z siedzibą w Krośnie i w Rzeszowie. Zadowolenie Klientów jest naszym priorytetem, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby jakość usług naszego biura turystycznego zawsze była na jak najwyższym poziomie. Wyszkolona kadra pracowników codziennie czuwa nad bezpieczeństwem i wygodą Klientów wyjeżdżających dzięki nam na wakacje. Współpracujemy z największymi touroperatorami co gwarantuje stabilność na rynku i pewność dobrze spędzonego czasu z Why Not HOLIDAYS.

Wczasy last minute | Wycieczki first minute | Wakacje All Inclusive | Wczasy w Egipcie | Wakacje dla singli | Dla narciarzy | Biuro podróży | Wczasy w Egipcie | Wakacje w Turcji | Wczasy w Chorwacji | Wakacje na Cyprze | Wczasy we Włoszech | Wczasy w Hiszpanii | Wakacje w Bułgarii | Wczasy w Grecji | Wczasy Czarnogóra | Wakacje w Tunezji

Opublikowane na stronie www.whynotholidays.pl materiały, informacje lub ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Realizacja: FollowUP | Regulamin