Podsumowanie roku 2017 w Grupie Why Not TRAVEL

12.01.2018
Podsumowanie roku 2017 - wczasy, urlopy, wakacje
Podsumowanie roku 2017

Rok 2017 był hojny dla Grupy Why Not TRAVEL. Jesteśmy firmą, która rozwija się dynamicznie i wciąż stawia nowe wyzwania. Przed nami rok 2018, jednak postanowiliśmy zrobić podsumowanie 365 dni, które już za nami i podzielić się z Państwem informacjami o tym, co udało nam się w minionym roku osiągnąć.

Rozbudowaliśmy Dział Handlowy, Dział Kasjerów Lotniczych, Dział Hotelowy oraz Dział Logistyki Pasażerskiej.

W maju 2017 roku otwarliśmy nowe biuro w Warszawie na ul. Jasnej 1.

Nasza flota powiększyła się o kilka nowych samochodów.

Podpisaliśmy wiele umów, m.in. z Kancelarią Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, Ministerstwem Finansów, Ministerstwem Środowiska, Ministerstwem  Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Uniwersytetem Warszawskim, Akademią Marynarki Wojennej czy Uniwersytetem Jagiellońskim.

Możemy sprzedawać bilety lotnicze wszystkich linii lotniczych, które mają podpisane umowy na sprzedaż usług w Polsce.

W grudniu 2017 roku podpisaliśmy umowę z touroperatorem TUI i zarówno w naszym biurze podróży w Krośnie, jak i Rzeszowie możemy sprzedawać ofertę tegoż  touroperatora.

Wprowadziliśmy szereg udogodnień dla naszych Klientów, m.in. zmieniliśmy system fakturowania wynajmu samochodów.

Byliśmy partnerem wyprawy na Malediwy „W cztery strony świata” oraz ultramaratonu „Kaszubska Poniewierka” .

Ponadto wzięliśmy udział w licznych wydarzeniach branżowych oraz byliśmy ich współorganizatorami. I tak:

•     W Hotelu Arłamów zlokalizowanym w sercu Bieszczad odbyło się w maju Spotkanie Integracyjne Podkarpackiego Klubu Biznesu.
  •     We współpracy z Lufthansą zorganizowaliśmy śniadania biznesowe: w lipcu w Krakowie, we wrześniu w Warszawie.  Prezentowaliśmy na nich nasze produkty i nowości w obsłudze.
  •     Byliśmy Partnerem wydarzenia  „Procurement Team Management”  organizowanego w Hali EXPO XXI w Warszawie w październiku 2017 roku.
  •     Wzięliśmy udział w wydarzeniu CEO Efekt Prezesa (październik) organizowanym  dla kadry zarządzającej
  •     Grupa Why Not TRAVEL była również partnerem technicznym Europejskich Akademickich Mistrzostw w Siatkówce EUSA 2017, które odbywały się w Rzeszowie. Byliśmy obecni zarówno na Ceremonii Otwarcia w dniu 25 czerwca, jak również na meczach finałowych i Ceremonii Zamknięcia Mistrzostw dniu 2 lipca.

NAGRODY, ODZNACZENIA

Firma WhyNotTravel Sp. z o.o. sp. k. została zakwalifikowana do rankingu Gazel Biznesu i zajęła szóste miejsce wśród firm z Podkarpacia. To wyjątkowe wyróżnienie przyznano WhyNotTravel już po raz szósty.

W dniu 5 września 2017 roku zostaliśmy uhonorowani nagrodą przyznawaną przez linię lotniczą Hahn Air Lines. Znaleźliśmy się bowiem wśród trzech największych agentów sprzedażowych w Polsce.

MEDIA

Nieustanie utrzymujemy stały kontakt z naszymi Klientami i Partnerami poprzez aktualizowane strony należące do Grupy Why Not TRAVEL, tj. www.whynottravel.pl www.whnotfly.pl www.whynotholidays.pl i www.whynotusa.pl
oraz fanpage na Facebook’u, Twitterze, Google + oraz LinkedIn.

Co więcej, w lipcowym wydaniu „Rzeczpospolitej”  ukazał się artykuł pt. „Luksusowy pasażer płaci i wymaga”, do którego wywiadu udzieliła Anna Caban – Dyrektor ds. Operacyjnych Grupy Why Not TRAVEL.

Natomiast w jesiennym wydaniu magazynu mBanku „Business&More” znalazł się dwustronicowy artykuł o WhyNotTravel, w którym można było przeczytać o tym, skąd wziął się pomysł na biznes i dlaczego nasza firma odniosła tak wielki sukces.

Mamy nadzieję, że rok 2018 okaże się równie hojny i udany. Wiemy, że nasz sukces możliwy jest dzięki Państwu i mamy nadzieję, że zostaniecie z nami w ciągu kolejnych miesięcy i lat.

Dziękujemy i życzymy szczęścia w Nowym 2018 Roku!
Zespół WhyNotTravel

Powrót do Aktualności Przejdź do góry

Why Not HOLIDAYS to biuro podróży zajmujące się kompleksową organizacją urlopów, wa­kacji oraz wyjazdów służbowych na terenie całego kraju i za granicą z siedzibą w Krośnie i w Rzeszowie. Zadowolenie Klientów jest naszym priorytetem, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby jakość usług naszego biura turystycznego zawsze była na jak najwyższym poziomie. Wyszkolona kadra pracowników codziennie czuwa nad bezpieczeństwem i wygodą Klientów wyjeżdżających dzięki nam na wakacje. Współpracujemy z największymi touroperatorami co gwarantuje stabilność na rynku i pewność dobrze spędzonego czasu z Why Not HOLIDAYS.

Wczasy last minute | Wycieczki first minute | Wakacje All Inclusive | Wczasy w Egipcie | Wakacje dla singli | Dla narciarzy | Biuro podróży | Wczasy w Egipcie | Wakacje w Turcji | Wczasy w Chorwacji | Wakacje na Cyprze | Wczasy we Włoszech | Wczasy w Hiszpanii | Wakacje w Bułgarii | Wczasy w Grecji | Wczasy Czarnogóra | Wakacje w Tunezji

Opublikowane na stronie www.whynotholidays.pl materiały, informacje lub ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Realizacja: FollowUP | Regulamin