Regulamin płatności on-line
§ 1 Definicje
Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
- Klient - osoba fizyczna, osoba prawna lub ułomna osoba prawna, która dokonuje płatności z tytułu umów wiążących go z Usługodawcą,
- Regulamin - niniejszy regulamin, dostępny pod adresem: www.whynotholidays.pl
- Usługodawca - WhyNotTravel Załoga Nasternak spółka komandytowa z siedzibą w Kielnarowej 108A, 36-020 Tyczyn, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000459238, NIP 813-338-05-14, REGON 180003786,-
- Blue Media - podmiot świadczący obsługę płatności online w zakresie płatności - Blue Media S.A.
- Dane kontaktowe Usługodawcy - adres: Kielnarowa 108A, 36-020 Tyczyn telefon: 17 2306801 e-mail: [email protected]
§ 2 Postanowienia wstępne
- Usługodawca świadczy na rzecz Klientów usługi w oparciu o zawierane z nimi umowy.
- Usługi świadczone przez Usługodawcę na podstawie umów zawieranych z Klientami są odpłatne.
- Usługodawca umożliwia Klientom opłacenie usługi przy wykorzystaniu płatności online, za pomocą następujących kart płatniczych:
-
Płatność online co odbywa się w następujący sposób
- z wykorzystaniem karty płatniczych * Visa * Visa Electron * Mastercard * MasterCard Electronic * Maestro;
- z wykorzystaniem płatności automatycznej Pay by link;
- przy użyciu szybkiego przelewu bankowego;
- z wykorzystaniem usługi BLIK;
- Usługa zostaje zakupiona pod warunkiem uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności dokonanej przez Klienta w terminie 1-go dnia . Brak pozytywnej autoryzacji w tym terminie oznacza, że umowa pomiędzy Klientem a Usługodawcą nie została zawarta.-
§ 3 Operator płatności
- Płatności elektroniczne, w tym płatności kartą płatniczą, obsługiwane są przez operatora płatności: Blue Media S.A., ul. Powstańców Warszawy 6, 81-718 Sopot, numer KRS: 0000320590, REGON: 191781561, NIP: 5851351185.
- BlueMedia jest niezależnym od Usługodawcy administratorem danych osobowych, wobec czego płatność realizowana jest w oparciu o regulamin BlueMedia, który Klient akceptuje, składając dyspozycję płatności.
- Polityka prywatności BlueMedia znajduje się pod następującym adresem: https://bluemedia.pl/storage/app/media/Bluemedia_pl/Dokumenty/polityka-prywatnosci.pdf
- Usługa BlueMedia obejmująca usługę płatniczą jest świadczona na rzecz Klientów Usługodawcy na podstawie umowy zawartej z Usługodawcą.
§ 4 Metody płatności
-
Zapłata kartą płatniczą online:
- BlueMedia obsługują płatności kartą płatniczą bez dodatkowego pośrednictwa,
- płatności mogą być dokonywane za pomocą karty Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro,
- transakcje wybranych wydawców zabezpieczone są dodatkowo standardem 3DSecure, wykorzystującym protokół autoryzacji płatności Verified by Visa oraz MasterCard SecureCode.
- Zapłata kartą kredytową online: VISA, MasterCard, Mastepass.
-
Płatność automatyczna Pay by link:
- to oferowana przez banki usługa polegająca na automatycznym wypełnieniu formularza przelewu i prostej autoryzacji transakcji realizowanej przez Klienta,
- płatność jest gwarantowana, a więc każdy komunikat przekazany przez BlueMedia
- zapewnia o obciążeniu rachunku bankowego Klienta.
-
Szybki przelew bankowy:
- płatność szybkim przelewem bankowym realizowana jest na podstawie przelewu wewnątrzbankowego na rachunek Blue Media w banku Klienta,
- przelew realizowany jest na podstawie wygenerowanych danych, które Klient uzupełnia samodzielnie w bankowości elektronicznej.
-
BLIK:
- Umożliwia dokonanie płatności, bezgotówkowo, za pomocą smartfona, a konkretnie za pomocą aplikacji banku na telefonie,
- aby móc skorzystać z tej metody płatności należy być zatem klientem jednego z banków uczestniczących w systemie i korzystać z bankowości mobilnej za pośrednictwem aplikacji na swoim telefonie,
- z BLIKA mogą korzystać również użytkownicy, którzy są klientem więcej niż jednego banku partnerskiego,
- transakcja w systemie płatności mobilnych BLIK realizowana jest za pomocą generowanego w aplikacji mobilnej banku 6-cyfrowego kodu. Kody są jednorazowe, a ich ważność wygasa po 2 minutach od momentu ich wygenerowania na żądanie Klienta,
- cały proces płatności jest szybki i wygodny, dane przelewu wypełniane są automatycznie, po zalogowaniu do aplikacji banku na telefonie generowany jest kod i za jego pomocą autoryzowana jest transakcja.
§ 5 Zwroty płatności
- W przypadku zajścia konieczności zwrotu Klientowi dokonanej przez niego płatności, zwrot płatności zostanie dokonany na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej, która została przez Klienta użyta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient ustalił z Usługodawcą inne rozwiązanie.
- W każdym przypadku Klient nie będzie ponosił żadnych opłat w związku z formą zwrotu płatności.
- Zwrot płatności nastąpi w terminie do 14 dni od dnia zaistnienia podstawy faktycznej do zwrotu.
§ 6 Reklamacje płatności
- Klient może złożyć reklamacje, jeśli usługi dotyczące płatności, przewidziane w niniejszym regulaminie zostały wykonane niezgodnie z warunkami i zasadami określonymi w regulaminie BlueMedia lub ustawie o usługach płatniczych.
- Reklamację usług Klient powinien złożyć bezpośrednio do BlueMedia. Reklamacja powinna być przez Klienta złożona niezwłocznie.
- W celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących procedury składania reklamacji Klient może skontaktować się z operatorem płatności BlueMedia. Potrzebne dane kontaktowe znajdują się tutaj: https://bluemedia.pl.
- Usługodawca może pomóc Klientowi w złożeniu reklamacji, w tym celu Klient powinien skontaktować się z Usługodawcą wysyłając wiadomość na adres: [email protected] lub dzwoniąc pod numer 17 2306801
§ 7 Postanowienia końcowe
- Usługodawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 24.07.2023 r
- Administratorem danych wskazanych przez użytkowników w ramach zawieranych z Usługodawcą usług jest: WhyNotTravel Załoga Nasternak sp. k. z siedzibą w Kielnarowej,-Kielnarowa 108A, Tyczyn-(36-020), z którym można skontaktować się pod adresem e-mail: [email protected] lub korespondencyjnie na adres wskazany powyżej. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest niezbędność wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) lub niezbędność do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Usługodawcę w zakresie danych osobowych osób korzystających z usług Usługodawcy nie będących jednak stroną Umowy, na podstawie której dochodzi do świadczenia usług na rzecz podmiotu danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Administratorem danych w ramach usługi płatności online jest BlueMedia. W celu realizacji płatności konieczne udostępnienie przez Usługodawcę danych osobowych do BlueMedia. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest niezbędność do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez usługodawcę (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).-
- Każdemu użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.