Czego oczekują młodzi turyści?

14.11.2013
Turystyka XXI wieku - wczasy, urlopy, wakacje
Turystyka XXI wieku
Turystyka XXI wieku - wczasy, urlopy, wakacje
Turystyka XXI wieku
Turystyka XXI wieku - wczasy, urlopy, wakacje
Turystyka XXI wieku

Profil konsumenta usług turystycznych zmieniał się na przestrzeni lat. Współcześni turyści młodego pokolenia są inteligentnymi podróżnikami pragnącymi przeżywać ciekawe przygody podczas swoich wypraw. Głównymi źródłami rekomendacji w wyborze celu podróży są dla nich portale społecznościowe i opinie znajomych.

Firma Amadeus opracowała raport dotyczący profilu młodego turysty, z którego jasno wynika, że bardzo dużą rolę w podejmowaniu decyzji o sposobie podróżowania i wyborze destynacji mają nowe technologie.

Kolejną cechą młodych turystów jest łatwość poruszania się w świecie internetu i mediów. Dzięki temu mogą oni planować wyjazdy indywidualnie dobrane do potrzeb. Turyści młodego pokolenia często wykupują wycieczki na własną rękę, cenią sobie dostęp do informacji za pośrednictwem urządzeń mobilnych takich jak tablety, smartfony i komputery osobiste. Młodzi klienci częściej niż starsze pokolenie, przywiązują się do marek, które uważają za wiarygodne. Młode pokolenie podróżników wymaga od swojej ulubionej marki stałego kontaktu, również podczas podróży. Bardzo ważnym elementem jest dla nich dostępność informacji na każdym etapie podróżowania.

Pozytywnym zjawiskiem dostrzeganym u młodych turystów jest ich większe zaangażowanie w poznawanie świata. „Turysta” zmienia się w „odkrywcę”, poszukuje w podróży czegoś zupełnie innego.  Oczekuje  oferty  dobranej  do  swoich  potrzeb,  zapewniającej  ciekawe  i  inspirujące  doświadczenia  podróżnicze.  Młody  klient  biura  podróży  lubi  uczestniczyć  w tworzeniu samej oferty, cieszy go wyszukiwanie nowych możliwości podróżowania.

Współczesny turysta łatwo nawiązuje interakcje społeczne. Jest bardziej otwarty na świat i  nowe znajomości, lubi być w kontakcie z ludźmi, wymieniać się podróżniczymi doświadczeniami, a dzięki dostępności urządzeń mobilnych może robić to na bieżąco.

Dzięki  zrozumieniu  nowych  trendów  na  rynku  turystycznym  branża  może  wprowadzać  oczekiwane  innowacje  do  swojej  oferty.  Rozwój  technologii  jest  dużą  szansą  na  dotarcie  do  nowych  grup  konsumentów  i  zwiększenie  zasięgu  działalności.  W przyszłości kluczowe znaczenie będzie miał dostęp do ofert przez urządzenia mobilne, dlatego już dziś branża turystyczna powinna pomyśleć nad rozwiązaniami dopasowanymi do nowego typu konsumenta.

Powrót do Aktualności Przejdź do góry

Why Not HOLIDAYS to biuro podróży zajmujące się kompleksową organizacją urlopów, wa­kacji oraz wyjazdów służbowych na terenie całego kraju i za granicą z siedzibą w Krośnie i w Rzeszowie. Zadowolenie Klientów jest naszym priorytetem, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby jakość usług naszego biura turystycznego zawsze była na jak najwyższym poziomie. Wyszkolona kadra pracowników codziennie czuwa nad bezpieczeństwem i wygodą Klientów wyjeżdżających dzięki nam na wakacje. Współpracujemy z największymi touroperatorami co gwarantuje stabilność na rynku i pewność dobrze spędzonego czasu z Why Not HOLIDAYS.



Wczasy last minute | Wycieczki first minute | Wakacje All Inclusive | Wczasy w Egipcie | Wakacje dla singli | Dla narciarzy | Biuro podróży | Wczasy w Egipcie | Wakacje w Turcji | Wczasy w Chorwacji | Wakacje na Cyprze | Wczasy we Włoszech | Wczasy w Hiszpanii | Wakacje w Bułgarii | Wczasy w Grecji | Wczasy Czarnogóra | Wakacje w Tunezji

Opublikowane na stronie www.whynotholidays.pl materiały, informacje lub ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Realizacja: FollowUP | Regulamin