Fotorelacje z pobytu w Turcji jednego z naszych Klientów

15.11.2018

Wspaniałe relacje i zdjęcia nadesłała nam Kinga Guz ze swojego pobytu w Turcji. Zachęcamy do przeglądnięcia. Naprawdę warto!

"Cześć Why Not HOLIDAYS! Chciałabym podzielić się z Wami wrażeniami z wakacji w Turcji, spędzonymi za Waszym pośrednictwem. Wstyd się przyznać...wczasy były w sierpniu, ale dopiero dziś naszło mnie na wspomnienia i obejrzenie zdjęć :)

Było nieco męcząco (bo jak inaczej nazwać "wakacje" z dwójką małych, ale nadzwyczaj żywiołowych dzieci ;)) ale... rewelacyjnie!

Wybrałam ofertę hotelu The Lumos Deluxe Resort, położonego w Kargicak, około 13km od miasta Alanya i to był strzał w 10! Prywatna, strzeżona przez ratowników plaża położona zaledwie parę kroków od hotelu, 4 baseny ze zjeżdżalniami i codzienne animacje dla dzieci zapewniły moim córeczkom niemałą frajdę. W opcji Ultra All Inclusive karmili i poili nas niemal przez 24h, w kilku miejscach naraz ;) Hotel miał masę atrakcji m.in hammam - turecką łaźnię parową, saunę, ponoć była też dyskoteka – nie wiem, nie dotarłam.

Jedyne czego żałuję to fakt, że nie skorzystaliśmy z wycieczek fakultatywnych, ale nic straconego, mam motywację, aby ponownie odwiedzić Turcję. Na własną rękę pojechaliśmy jedynie do oddalonej o 15km Alanyi, gdzie pospacerowaliśmy po ruinach zamku i wypoczęliśmy na słynnej plaży Kleopatry.

A, i najważniejsze – wybrałam wczasy w opcji First Minute i wszystkich gorąco zachęcam do tego typu rezerwacji. Dlaczego? Pobyt rezerwowałam w styczniu w naprawdę korzystnej ofercie. Kiedy w czerwcu ponownie sprawdzałam ceny, ta sama oferta "mojego" hotelu była już o kilkaset złotych droższa. A jak wiadomo – przezorny zawsze ubezpieczny, dokupiłam jedynie ubezpieczenie od kosztów rezygnacji z imprezy i mogłam spać spokojnie.

Chciałabym bardzo podziękować Why Not HOLIDAYS za profesjonalną obsługę, za pomoc w wyborze oferty i za dziesiątki wymienionych maili. Zaczęło się od Bulgarii ale w tym roku te wakacje smakowały baklavą :)

W 2019 roku widzimy się znowu! :)"

Relację i zdjęcia: Kinga Guz

Fotorelacje z pobytu w Turcji jednego z naszych Klientów - wczasy, urlopy, wakacje
Fotorelacje z pobytu w...
Powrót do Aktualności Przejdź do góry

Why Not HOLIDAYS to biuro podróży zajmujące się kompleksową organizacją urlopów, wa­kacji oraz wyjazdów służbowych na terenie całego kraju i za granicą z siedzibą w Krośnie i w Rzeszowie. Zadowolenie Klientów jest naszym priorytetem, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby jakość usług naszego biura turystycznego zawsze była na jak najwyższym poziomie. Wyszkolona kadra pracowników codziennie czuwa nad bezpieczeństwem i wygodą Klientów wyjeżdżających dzięki nam na wakacje. Współpracujemy z największymi touroperatorami co gwarantuje stabilność na rynku i pewność dobrze spędzonego czasu z Why Not HOLIDAYS.

Wczasy last minute | Wycieczki first minute | Wakacje All Inclusive | Wczasy w Egipcie | Wakacje dla singli | Dla narciarzy | Biuro podróży | Wczasy w Egipcie | Wakacje w Turcji | Wczasy w Chorwacji | Wakacje na Cyprze | Wczasy we Włoszech | Wczasy w Hiszpanii | Wakacje w Bułgarii | Wczasy w Grecji | Wczasy Czarnogóra | Wakacje w Tunezji

Opublikowane na stronie www.whynotholidays.pl materiały, informacje lub ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Realizacja: FollowUP | Regulamin