Relacje z wczasów w Egipcie

13.07.2022
Relacje z wczasów w Egipcie - wczasy, urlopy, wakacje
Relacje z wczasów w...
Właśnie otrzymaliśmy relację od Pani Ewy, która zdecydowała się wyjechać na swój urlop do Egiptu właśnie z nami! Dziękujemy za zaufanie

"Na początku chciałabym zaznaczyć, że biuro do którego trafiliśmy, okazało się świetną decyzją. Panie kontaktowały się z nami przed samym wylotem informując nas czy godzina wylotu się zmieniła czy też nie. Udzielały bardzo ważnych wskazówek jak należy się zachować, co wziąć oraz przed czym należy się chronić. Czuliśmy się bardzo „ważnymi” Klientami, i wiedzieliśmy że jesteśmy w dobrych rękach! Podsumowując - polecamy Grupa Why Not TRAVEL!

Natomiast jeśli mowa o samych wczasach… Jadąc do Egiptu nie spodziewaliśmy się, że to będą najlepsze wakacje w naszym życiu. Hotel, obsługa, morze, baseny, jedzenie wszystko było na najwyższym poziomie. Niczego nam nie brakowało, nie mówiąc już o tym, że ludzie którzy tam pracowali byli bardzo mili, a uśmiech nie schodził im z twarzy. W recepcji na spokojnie można było się dogadać po polsku. Wieczorki były różnokolorowe, po prostu nie dało się nudzić: pokazy ognia, występy taneczne, mężczyzna, który połyka noże - rewelacja!
Romantyczne klimaty, łóżka dookoła basenów, kolorowe drinki, cóż można chcieć więcej!

Jestem pewna, ze wrócimy do Hotelu Albatros Sea World tam za rok. Cudowne miejsce, cudowni ludzie. Jeśli mielibyśmy oceniać jedzenie, hotel, atrakcje z ręka na sercu dajemy 1000/10!"

Zdjęcia i relacje: Ewa Lachtara

Powrót do Aktualności Przejdź do góry

Why Not HOLIDAYS to biuro podróży zajmujące się kompleksową organizacją urlopów, wa­kacji oraz wyjazdów służbowych na terenie całego kraju i za granicą z siedzibą w Krośnie i w Rzeszowie. Zadowolenie Klientów jest naszym priorytetem, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby jakość usług naszego biura turystycznego zawsze była na jak najwyższym poziomie. Wyszkolona kadra pracowników codziennie czuwa nad bezpieczeństwem i wygodą Klientów wyjeżdżających dzięki nam na wakacje. Współpracujemy z największymi touroperatorami co gwarantuje stabilność na rynku i pewność dobrze spędzonego czasu z Why Not HOLIDAYS.

Wczasy last minute | Wycieczki first minute | Wakacje All Inclusive | Wczasy w Egipcie | Wakacje dla singli | Dla narciarzy | Biuro podróży | Wczasy w Egipcie | Wakacje w Turcji | Wczasy w Chorwacji | Wakacje na Cyprze | Wczasy we Włoszech | Wczasy w Hiszpanii | Wakacje w Bułgarii | Wczasy w Grecji | Wczasy Czarnogóra | Wakacje w Tunezji

Opublikowane na stronie www.whynotholidays.pl materiały, informacje lub ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Realizacja: FollowUP | Regulamin